Reklamacja
ZASADY REKLAMACJI:
Zgodnie z polskim prawem sklep, który wysyła nasiona osobie planującej wysianie ich na terenie krajów gdzie jest to nielegalne popełnia przestępstwo pomocnictwa w uprawie.
Jest to zagrożone karą pozbawienia wolności o takim samym wymiarze jak za uprawę konopi.
Dlatego nie przyjmujemy reklamacji z następujących powodów:
– nasiona nie wykiełkowały / nie wzeszły
– z feminizowanego nasiona wyrosła męska roślina
– rośliny zmutowały lub padły niedługo po wysianiu
Natomiast akceptujemy reklamacje z następujących powodów:
– nasiona nie spełniają Twoich oczekiwań kolekcjonerskich
– nie podoba Ci się wygląd nasion
– nasiona przyszły zgniecione lub uszkodzone
JAK ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ:
1. Zgłoś reklamację przez formularz kontaktowy na stronie.
Tytuł wiadomości:
„REKLAMACJA”
Treść wiadomości:
a) podaj numer zamówienia lub jeśli go nie masz, podaj datę zamówienia oraz imię
i nazwisko odbiorcy
b) wypisz odmiany i ilości odmian które zamówiłeś
c) podaj dokładną ilość i nazwy nasion które chcesz zareklamować
d) podaj adres do wysyłki nowych nasion
2. Wyślij wadliwe nasiona do nas.
Nasiona wraz z opakowaniami wyślij Paczkomatem Inpost na dane, które otrzymasz od nas w odpowiedzi na to zgłoszenie. Dołącz do paczki adres do wysyłki nowego towaru oraz opis reklamacji.
CO WYSYŁAMY W RAMACH REKLAMACJI:
a) Wysyłamy wybrane przez nas nasiona, które odpowiadają tym zamówionym przez Ciebie.
b) Towar który wysyłamy w ramach reklamacji jest sprawdzany przez nas. Jeśli tym razem nie spełni Twoich oczekiwań, to nie wina nasion.
c) Niestety producenci nie zwracają nam za wadliwe nasiona, więc nie obraź się jeśli nowe nasiona które Ci wyślemy będą po prostu tańsze od poprzednich (co nie znaczy że gorsze).
d) Nowe nasiona wysyłamy za darmo Kurierem bądź na paczkomat Inpost.